Saturday, October 13, 2012

My Hero; AYAH



Ini lah hasilnya bila ke-bosan-an :)
Okay, this is my little sister, Atiqah Ismail.
Sekarang study kat IIUM.


Malam-malam macam ni, mesti teringat kisah nostalgia kan?
Yang syahduuu~

Bukan nak bercerita pasal adik aku ni pun, saje letak gambar ni. baru edit.



Ayah :)

Dlm adik beradik, aku diantara yang selalu sakit tapi aku jugaklah yang selalu dapat pelepasan yang adik beradik aku takpernah dapat. hahaha
Suatu hari tu, aku demam panas. aku ni, kalau demam sikit pun dah over, taktau nape.lagi lagi kalau ade makayah. wah, bukan kemain kau chaaaa! :) anakmanje.
Demam panas,sampai muntah muntah la. uwekk uwekkkk =,="


Malam tu aku tidor dengan makayah. oh,seronoknya!  nak dijadikan cite, mak aku pun dah letih jaga aku. malam tu aku muntah lagi. aku pun panggil lah mak dgn suara yg ala-ala je. "mak..mak.."  tiba-tiba, ayah yang sedar.ohmy~ ayah tanya, "nape?ami nak muntah ke? ya ampunnnn, terharu takterkata la. ayah terus bangun pi dapur, amik kan air masak. ayah picitkan kepala aku. ohmy~ memang terharu gila habaq hang :)

Selalu ye,bila aku sakit,
ayah akan picitkan kepala aku sampai lah ayah aku tertidur.
Ya Allah, bagilah aku kesempatan untuk balas segala jasa ayah. Ameen.


Ayah :)

Ms ting 4, aku kena buat operation @ Hosp Slim River.
Sakit ni sebenarnya dah tau dari kecik tapi nak tunggu aku besaq sikit. Ada semangat&ready. fuh!
As usual, lepas operation kan macam lembik badan & separuh sedar. Tiba2 ayah datang, so aku pun pura pura taksedar sepenuhnya. ohmy~ ayah datang,ayah tengok tempat kena operate tu. Lama...ayah diam je.tunduk.lepas tu, ayah terus cium dahi aku.ohmy~
Nangis aku tau~ Oh,kasih ayah yang terindah.

Sblm&Slps tu,ayah buat cool je. Takpe ayah, anak ayah tau hati ayah. saranghae,muah!



No comments:

Post a Comment