Sunday, May 6, 2012

Sedarlah, yang itu baru sikit .

Okay, begini lah kakak adik abang sayang. aku tak nafikan ujian kau tu berat tapi janganlah buat macam kat dunia ni kau lah paling sengsara. boleh?



*adik ni nanges comel :)

Lupa ke sirah sirah Nabi sebelum ni? Oh, lupa? Baiklah, kita pergi contoh yang lebih dekat dalam jiwa masyarakat Melayu Malaysia tercinta ni. *aku memang sayang Malaysia, dan ini bukan tanda aku sayang **** :D haha

Punyalah banyak drama Melayu yang paparkan cerita yang maha dasyat ujian kat seseorang, tu pun tak amik iktibar? sesungguhnya kau angkuhlah. Angkuh dengan Tuhan. Kau anggap kau lah paling sengsara kat atas dunia ni. takperlu buat teruk sangat lah. Okay? Annoying tau!

Takcukup dengan drama Melayu, kita rakyat jelata ni dihidang dengan sinetron Indonesia. Yang ni, mmg tahap kronik lah ujian ye. haha. Imaginasi kuat betul penulis skrip Indonesia ni! kannn? Ade yang menangis setiap episod, malang je nasib. *aku xfaham betul*

Hah, kan ade lagi teruk tu? so, takperlu nak buat teruk sangat lah kawan. Orang lain punye ujian, ade lagi hebat. aku taknafikan kau punya ujian tu besar tapi tolonglah...

Orang yang tak berdoa kepada Allah SWT, orang yang takbur. Banyak2kan berdoa!

No comments:

Post a Comment