Sunday, May 13, 2012

Kawan, Keluarga , Sahabat Dan Segalanya.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani

"A Friend is one who believes in you when you have ceased to believe in Yourself"

Jarang nak update blog, mungkin sebab kurang gemar menulis. Garu kepala nak susun ayat nak kasi orang lain seronok membaca :D ceq tak pakar laaa hal tulis menulis ni.

Apa2 pun, entri kali istimewa. Sebab? Entri ni nak kongsi pasal keluarga ceq kat bumi Sintokian ni Hehehe

Mereka kawan yang hebat!




saya sayang mereka! jatuh bangun saya, semua dengan mereka. ilysm :)

Weh, aku nak habaqqq. aku sayang korang sampai bile2. wohaaa! Hee
Jangan nanges nanges tau baca blog aku ni, tau lah terharu.
Cover sikit ye. Muah ;)





Cik Iyliaaaa & Bro Zaiful :D *bro ni selalu buli kami ! Huh.




Bff saya : Cik Iyliaaa & Cik Shidaaaaa :D ilymtylm wohaaaa!


Dah macam2 berlaku..Dah macam2 kita tempuh kan? For sure, aku sayang korang sampai bila-2! Aku selalu doakan kebahagian korang. Bro, you too XD




Sincerely, budakyangsukananges :D

No comments:

Post a Comment