Thursday, July 12, 2012

Beginning !

Syukur Alhamdulillah

Sejujurnya,
saya sendiri tak menyangka saya akhirnya begini
Walaubagaimanapun
saya gembira dgn penghijrahan ini

Tenang

Moga terus istiqamah
Lillahita'ala.

It's me, 
Aisyah Humaira'

stokin baby yang totally comel :)
New beginning

3rd July 2012

Respon kengkawan kipas-susah-mati ?

Echa ke ni?
Wehhhh,taksangkaaa!
Alhamdulillah :)
Sampai bila nak camni?


Itu diantara respon spontan.
Dan saya?

senyum :)
tak perlu kata apa-apa

Gembira.terharu. Kawan semuanya bagi sokongan dan layan saya macam dulu jugak
Alhamdulillah



Special thanks to:
Encik Ismail & Puan Masitah
Family, includin nenek!
Kawan kipas-susah-mati
Laoshi Ariff ;)
Semua yang banyak memberi sokongan

*Iloveyouguysomuch*


I'm still love you.









No comments:

Post a Comment