Friday, March 4, 2011

Bukan NOKTAH Jawapannya :)


Permulaan mengikuti debat secara serius pada semester ni sangat memberi cabaran yang besar. Nekad pada hujung semester satu, tidak lagi menoleh ke alam perdebatan yang sebenarnya banyak membantu aku memenuhkan 'tabung' ilmu yang kosong itu. Merasakan diri tidak sebagus mereka disana membuat diri rasa lagi tersisih. Jauh di sudut hati, " Ah, aku tak layak berada disitu. Mungkin hanya sekadar 'peminat tegar' dalam taman hati " Ada nada memujuk disitu. HEHE
Sekadar jadi penonton ketika DEBAT PERPADUAN di PERLIS INDAH KAYANGAN sudah mencukupi, mungkin itu yg bermain dalam kotak pemikiran aku. Nekad dahulunya mahu melepaskan alam debat ini mula goyah.Kerana .. PERKAMPUNGAN DEBAT INTEGRITI di Puspanita.
Walaupun aku masih tidak selesa dengan rakan2 debat, terasa 'janggal' tapi aku tetap pergi perkampungan debat. Tak tahu kenapa, mungkin kerana cinta dalam debat ni. HEE :)
rumors SENIORS sgt garang dan tegas buat aku rasa lagi 'matilaaah' aku.
Alhamdulillah, SENIORS yg dikatakan garang tu sebenarnya banyak membantu aku. Bagaimana pemikiran mereka yg sememangnya superb ! Jauh ketinggalan pelajar universiti yg baru bertatih ni.Semangat yg berkobar2 selepas perkampungan kini seolah2 Hilang.
Masing2 alasan jadual PADAT termasuklah aku ! hakikatnya, ni salah aku sebab takpandai manage masa. Hmmm Paling aku respek, HADI HALIM. Setiap hari dtg latihan tanpa MERUNGUT dan bagi komitmen yg totally SUPERB Okey? HEE
Yang lain? Aku ni? Janji kpd seniors yg byk berkorban perlu dipegang. Aisyah, wake up! sowy kepada semua seniorsss :(
Kenapa aku down gile sekarang?Bukan debat saje, Intaff, kengkawan?

2 comments:

  1. Makg..~~ u can do it..~~ bangga de anak buah yg pandai berdebat...~~ u de only one...

    ReplyDelete
  2. im speechless....thanks aisyah...aisyah pun sama...u dah bgi komitment yg bnyk..hrp pasni kita smua masih truskan dgn debat k...wink2...all the best aisyah

    ReplyDelete