Monday, November 29, 2010

(: study itu seronok tapi exam itu tekanan :)

22 Nov : Hubungan Etnik
saya cakap : sangatlah kacang soalan ye . tapi saya  kecewa skit sebab , saya takde soalan sem lepas , dan hampir 90% adalah soalan sem lepas . sangat kecewa !! so, sangat risau menanti keputusan ye. kepada kengkawan : THANKS sangat pada yg tanak kongsi soalan sem lepas tu . nak sangat kan berjaya sorang2 ?? oke , aku pun pegang prinsip yang tak berapa berguna tu . *hanya kat kau lahhh ..
ilmu ni kena share, baru betui ..
kepada SAHABAT yg same pulun membaca buku, insha Allah, keputusan akan okeyyy. dun wory yah !
kite dah usaha, skang doa dan tawakal . moral : aku tau sape kawan dan sape lawan !

Next paper : 4 Dec : Political Science
tak bersedia lagy . today , baru nk start bljaq. HAHA. seriously, aku tak berapa nk paham pe yg aku blja ni. tapi demi mylovely lecterur, Prof Madya Mohd Abdad, akan ku berusaha habis-habisan ! *yolah !
kawankawan, kite berusaha samesame eh?

Coming soon : 6 Dec : ICT&Masyarakat
lol . HAHA. dah bersedia 45% . dah bace MSC, NITA, NITC, DAGS . Ingat ke tak, belakang cite dulu. paling penting dah bace dan paham kan? nanty nk dekat, inshaAllah, letaklah kat otak ni. Amin :) thanks pade ketua kelas aku yg bagi soklan ramaln . *ramalan je kan?tapi tetap mbantu. thanks yah !!  dan, thanks jugak kat my lect yg sentiase sporting habes !! love you, mmmuaaahhh!


Next : 8 Dec : Kenegaraan Malaysia
Yehhh , exam tuk klaz abah ! Dr Ismail Yusof ! sangatsangat lahhh sempoi, penuh dengan sikap keabahan. Abah, kumpulan saya tak buat pbentangan, cmne yeh? abah bg la markah banyakbanyak tau .. abah, saya dah study subjek abah awalawal lagy, sebab subjek abah mbuat sy mngantokkk. hee

Then : 10 Dec : Pengantar Sains Sosial
Subjek ni, dah bace skitskit jugak.. banyak ye teori nak kena hafal ! saya nk skor final exam tinggitinggi sebab saya nak A+ . bolehhh kan? seyes, klaz Encik Ramman ni memg mencekik otak pelajar. HAHA. sukesuki lahhh tanye soalan berkaitan isu semasa mahupun isu lepas . semua terkedu !! tunduk je, taktw nk jawab. soalan berani mati, ape burung kebangsaan Malaysia ?? Hah, jawab !!

Lastly : 13 Dec : BM Pengurusan
Ni lahh lect aku yg paling manjer orang yer , Pn Suhaila Che Pa. Tanak komen lebeylebey.. ni tak bace pape lagy, tp Pn Su aku ni baik sebab yer .. hehe Ade lah.. so, jum lahhh study BM ni, walaupun sangatlahhh sastera. Haha.


wish me luck .
Doakan Saya dan kami .
Ikhlas . AisyahIsmail

No comments:

Post a Comment